Backpacken Australia & New Zealand - Reisverslagen van Evelien de Jongh - WaarBenJij.nu Backpacken Australia & New Zealand - Reisverslagen van Evelien de Jongh - WaarBenJij.nu

Backpacken Australia & New Zealand

Vanaf 6 mei vertrek ik richting Australië om mijn lang verwachte droom werkelijkheid te laten worden. In Australie ga ik werken als aupair in Sydney voor ongveer 5 a 6 maanden en daarna ga ik de rest van Australie ontdekken. Of ik de west kust of oost kust ga pakken, weet ik nog niet precies. Wel staat op de planning dat ik de laatste 1 1/2- 2 maanden Nieuw Zeeland toegevoegd aan me reis.

Wat ik allemaal ga doen en wat kunnen jullie op mijn blog volgen.

Live is a Journey!!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2014

Werk avonturen and many more in Sydney

15 Augustus 2014

Alweer 3 maandjes Down Under

14 Juli 2014

2 maandjes down under

22 Juni 2014

Van Byron Bay richting Surfer's en Brisbane

08 Juni 2014

Een maand in Australie
Evelien

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3584

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 06 Maart 2015

Backpacken Australia & New Zealand

Landen bezocht: